onsdag 12 november 2008

Jag tror jag har det!!!!!

Tjoho!
Efter grupphandledningen med Tarja cyklade jag hem i ösregnet.När jag säger ösregn så menar jag ösregn. Vattnet började skvalpa i stövlarna. Det blåste likaså. Vilket Motstånd samtidigt härligt när det är något ordentligt!
Ja visst MOTSTÅND här kommer jag. Jag vill jobba med motstånd,
Mitt motstånd inför vipassana meditationen
elevernas motstånd... att vad.... Det krävde mer eftertanke att formulera
Jag skall tänka mer på det imorgon. Nu har jag lovat min älskade att vi skall ha tid tillsammans.
På återseende!

2 kommentarer:

maja sjöström sa...

Vad underbart det låter!! Du i motstånd, ösregn, vad skönt att du hittat det! Go Johanna! Kram Maja

Susanne Andersson sa...

Härligt att du har kommit till klarhet. Spännande att få höra vad det är.