onsdag 10 december 2008

Nytt försök att få igång bloggandet igen.

Här nedan är några smakprov på mitt torftiga försök att göra skuggteater. Bilderna är tagna med min mobilkamera. Denna tanken med skuggteater har jag haft länge nu, sedan meditationen. Kanske är det så att iden känns passe när jag väl skulle göra den. Viste inte vad jag skulle göra, det blev fult, kände mig villrådig och lite besviken. Vad flickan och hundarna har med mitt projekt och göra....vet inte, ville bara göra något för att se hur det skulle kunna se ut.

3 kommentarer:

maja sjöström sa...

Men varför säger du att de är dåliga? Jag gillar detta skarpt!! Det hade varit roligt att se det i större skala. Kram

MOXY sa...

Tycker att det såg bra ut...Men det är du som ska vara nöjd, har man gått med en tanke länge och det inte blir som man tänkt, blira amn ofta lite missnöjd. Men det är skönt att få gjort någon man tänkt på länge.
Millan

Johanna sa...

Det var väl inte riktigt vad jag hade tänkt. Men accept it...Jag går vidare. Skuggteater vara eller icke...det återstår att se.
Johanna